کتاب راز شامبالا
چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۵۱ ب.ظ
کتاب راز شامبالا
جیمز رد فیلد چهار کتاب تحت عنوان
بصیرتهای آسمانی تالیف کرده است. این کتابها داستان شخصی را روایت
میکنند که درگیر اموری اسرارآمیز میشود و با حقایقی معنوی آشنا میگردد.
دانشی که او بدست میآورد الواحی است باستانی که قرنها مدفون شده تا
زمانی که بشریت بتواند آنها را درک کند، و این دانش در دسترس عموم قرار
گیرد.
جویندگان این بصیرتها هر یک سفری شخصی را طی میکنند، تا از طریق تجربیات مسیر زندگیشان، به درک و استفاده از این دانش برسند. آنهایی که پا در این مسیر گذاشتهاند اینگونه تامل کردهاند، که در این دنیای اسرارآمیز رویدادهایی اتفاق می افتند که به نظر میرسد ما را به نقطهای معلوم هدایت میکنند(بصیرت اول). اما زمانی میرسد که به حقیقتی معنوی در پشت این دنیای مادی پی می بریم. وقتی در جستجوی این بعد روحانی بر میائیم چشمها به ورای فرمها میافتد و جهان تازهای پیش روی ما گشوده میشود(بصیرت دوم و سوم). هنگامی که این گونه به روابط انسانی نگاه میکنیم متوجه میشویم که انسانها به غلط سعی در بدست آوردن انرژی یکدیگر دارند، در حالیکه نبود احساس امنیت و نداشتن آرامش در وجودشان به خاطر جدا شدن از این منبع الهی است(بصیرت چهارم و پنجم). اینگونه میشود که هر جستجوگری سعی در رها کردن الگوهایی است که آموخته و شکلی غیر از جریان حقیقی زندگی دارد. هنگامی که او با این حقیقت الهی آشنا میشود، عشق او به انسانها عاملی میشود برای ارتقاء خود و همگان به سطحی دیگری از آگاهی، و در این راه او صدای خداوند را در گوش خویش احساس خواهد کرد که منبعی است از الهام و شهود، و به طبع رویدادها و همزمانیهایی که او را در این مسیر هدایت میکنند(بصیرت ششم و هفتم). هنگامی که انسان ها اینگونه مسیر و هدف زندگی خود رو مییابند، با جستجوگران بیشتری آشنا میشوند که پا در این مسیر گذاشتهاند، و وقتی تعداد کافی از انسانها مهیا شوند، بنای تمدنی خواهند گذاشت که انسان در این تمدن ادارک و انرژی بالاتری داراست. و اینگونه است که ما از آغاز نسل به نسل بر روی این کرهی خاکی زیستهایم تا انرژی بدست آوریم و پا در آسمانها بگذاریم(بصیرت هشتم و نهم).
در هنگام که او به پا قلمرو دیگری میگذارد، متوجه خواهد شد میزان انرژی او در پایداری و شهود او در مکانی که هست یک امر بسیار تاثیر گذار است(بصیرت دهم). اینگونه است که تمام همزمانی ها ما را به سوی کتاب راز شامبالا( در جستجوی بصیرت یازدهم) میبرند.
مقدمهجویندگان این بصیرتها هر یک سفری شخصی را طی میکنند، تا از طریق تجربیات مسیر زندگیشان، به درک و استفاده از این دانش برسند. آنهایی که پا در این مسیر گذاشتهاند اینگونه تامل کردهاند، که در این دنیای اسرارآمیز رویدادهایی اتفاق می افتند که به نظر میرسد ما را به نقطهای معلوم هدایت میکنند(بصیرت اول). اما زمانی میرسد که به حقیقتی معنوی در پشت این دنیای مادی پی می بریم. وقتی در جستجوی این بعد روحانی بر میائیم چشمها به ورای فرمها میافتد و جهان تازهای پیش روی ما گشوده میشود(بصیرت دوم و سوم). هنگامی که این گونه به روابط انسانی نگاه میکنیم متوجه میشویم که انسانها به غلط سعی در بدست آوردن انرژی یکدیگر دارند، در حالیکه نبود احساس امنیت و نداشتن آرامش در وجودشان به خاطر جدا شدن از این منبع الهی است(بصیرت چهارم و پنجم). اینگونه میشود که هر جستجوگری سعی در رها کردن الگوهایی است که آموخته و شکلی غیر از جریان حقیقی زندگی دارد. هنگامی که او با این حقیقت الهی آشنا میشود، عشق او به انسانها عاملی میشود برای ارتقاء خود و همگان به سطحی دیگری از آگاهی، و در این راه او صدای خداوند را در گوش خویش احساس خواهد کرد که منبعی است از الهام و شهود، و به طبع رویدادها و همزمانیهایی که او را در این مسیر هدایت میکنند(بصیرت ششم و هفتم). هنگامی که انسان ها اینگونه مسیر و هدف زندگی خود رو مییابند، با جستجوگران بیشتری آشنا میشوند که پا در این مسیر گذاشتهاند، و وقتی تعداد کافی از انسانها مهیا شوند، بنای تمدنی خواهند گذاشت که انسان در این تمدن ادارک و انرژی بالاتری داراست. و اینگونه است که ما از آغاز نسل به نسل بر روی این کرهی خاکی زیستهایم تا انرژی بدست آوریم و پا در آسمانها بگذاریم(بصیرت هشتم و نهم).
در هنگام که او به پا قلمرو دیگری میگذارد، متوجه خواهد شد میزان انرژی او در پایداری و شهود او در مکانی که هست یک امر بسیار تاثیر گذار است(بصیرت دهم). اینگونه است که تمام همزمانی ها ما را به سوی کتاب راز شامبالا( در جستجوی بصیرت یازدهم) میبرند.
در
مسیر آگاهی روحی، بسیاری قهرمانند. یک تشکر مخصوص از «لری دوسِی» (1)،
برای برداشتن قدمهای پیشگامانه در راه مردمی کردن تحقیقات علمی در مورد دعا
و الهام. و همچنین از «مارلین شلیتز» (2)، کسی که از توسعه و تحقیق در
زمینه ای جدید بر روی الهامات بشری ،برای انستیتوی علوم ذهنی حمایت کرد.
در زمینه ی علم تغذیه، شناخت حاصل از خوراک اسیدی و قلیایی ناشی از تلاش «تئودور آبروی» (3) است.
شخصاً باید از «البرت گالدن» (4)، « جان وینتروپ آستین» (5)، «جان دایمند» (6)، و «کلیر زایِن»(7) که همکاری مداوم و مخصوص برای اینکار داشتند تشکر کنم. بیش از همه «سال مریل ردفیلد»(8) کسی که الهامات و قدرت ایمان او همچون یادآوری مداوم از اسرار می باشد
در زمینه ی علم تغذیه، شناخت حاصل از خوراک اسیدی و قلیایی ناشی از تلاش «تئودور آبروی» (3) است.
شخصاً باید از «البرت گالدن» (4)، « جان وینتروپ آستین» (5)، «جان دایمند» (6)، و «کلیر زایِن»(7) که همکاری مداوم و مخصوص برای اینکار داشتند تشکر کنم. بیش از همه «سال مریل ردفیلد»(8) کسی که الهامات و قدرت ایمان او همچون یادآوری مداوم از اسرار می باشد
http://arianahmadi.ir
- ۹۳/۱۱/۰۸
- ۵۱۰۶ نمایش