دنیای ماوراء الطبیعه

عرفان ، فراروان ، متافیزیک ، ارواح، طب گیاهی و...

دنیای ماوراء الطبیعه

عرفان ، فراروان ، متافیزیک ، ارواح، طب گیاهی و...

پیوندها

کتاب راز شامبالا

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۵۱ ب.ظ
کتاب راز شامبالا
 
جیمز رد فیلد چهار کتاب تحت عنوان بصیرت‌های آسمانی تالیف کرده است. این کتاب‌ها داستان شخصی را روایت می‌کنند که درگیر اموری اسرارآمیز می‌شود و با حقایقی معنوی آشنا می‌گردد. دانشی که او بدست می‌آورد الواحی ا‌ست باستانی که قرن‌ها مدفون شده تا زمانی که بشریت بتواند آنها را درک کند، و این دانش در دسترس عموم قرار گیرد.

    جویندگان این بصیرت‌ها هر یک سفری شخصی را طی می‌کنند، تا از طریق تجربیات مسیر زندگیشان، به درک و استفاده از این دانش برسند. آنهایی که پا در این مسیر گذاشته‌اند  اینگونه تامل کرده‌اند، که  در این دنیای اسرارآمیز رویدادهایی اتفاق می افتند که به نظر می‌رسد ما را به نقطه‌ای معلوم هدایت می‌کنند(بصیرت اول). اما زمانی میرسد که به حقیقتی معنوی در پشت این دنیای مادی  پی می بریم. وقتی در جستجوی این بعد روحانی بر ‌میائیم چشمها به ورای فرم‌ها میافتد و جهان تازه‌ای پیش روی ما گشوده میشود(بصیرت دوم و سوم). هنگامی که این گونه به روابط انسانی نگاه می‌کنیم متوجه میشویم که انسان‌ها به غلط سعی در بدست آوردن انرژی یکدیگر دارند، در حالیکه نبود احساس امنیت و نداشتن آرامش در وجودشان به خاطر جدا شدن از این منبع الهی ا‌ست(بصیرت چهارم و پنجم). اینگونه می‌شود که هر جستجوگری  سعی در رها کردن الگوهایی است که آموخته و شکلی غیر از جریان حقیقی زندگی ‌دارد. هنگامی که او با این حقیقت الهی آشنا میشود، عشق او به انسان‌ها عاملی می‌شود برای ارتقاء خود و همگان به سطحی دیگری از آگاهی، و در این  راه او صدای خداوند را در گوش خویش احساس خواهد کرد که منبعی است از الهام و شهود، و به طبع رویدادها  و همزمانی‌هایی که او را در این مسیر هدایت میکنند(بصیرت ششم و هفتم). هنگامی که انسان ها اینگونه  مسیر و هدف زندگی خود رو می‌یابند، با جستجوگران بیشتری آشنا می‌شوند که پا در این مسیر گذاشته‌اند، و وقتی  تعداد کافی از انسان‌ها مهیا شوند، بنای تمدنی خواهند گذاشت که انسان در این تمدن ادارک و انرژی بالاتری داراست. و اینگونه است که ما از آغاز نسل به نسل بر روی این کره‌ی خاکی زیسته‌ایم تا انرژی بدست آوریم و پا در آسمانها بگذاریم(بصیرت هشتم و نهم).
    در هنگام که او به پا قلمرو دیگری میگذارد، متوجه خواهد شد میزان انرژی او در پایداری و شهود او در مکانی که هست یک امر بسیار  تاثیر گذار است(بصیرت دهم). اینگونه است که تمام همزمانی ها ما را به سوی کتاب راز شامبالا( در جستجوی بصیرت یازدهم) می‌برند.
 مقدمه
در مسیر آگاهی روحی، بسیاری قهرمانند. یک تشکر مخصوص از «لری دوسِی» (1)، برای برداشتن قدمهای پیشگامانه در راه مردمی کردن تحقیقات علمی در مورد دعا و الهام. و همچنین از «مارلین شلیتز» (2)، کسی که از توسعه و تحقیق در زمینه ای جدید  بر روی الهامات بشری ،برای انستیتوی علوم ذهنی حمایت کرد.
در زمینه ی علم تغذیه، شناخت حاصل از خوراک اسیدی و قلیایی ناشی از تلاش «تئودور آبروی» (3) است.
شخصاً باید از «البرت گالدن» (4)، « جان وینتروپ آستین» (5)، «جان دایمند» (6)، و «کلیر زایِن»(7) که همکاری مداوم و مخصوص برای اینکار داشتند تشکر کنم. بیش از همه «سال مریل ردفیلد»(8) کسی که الهامات و قدرت ایمان او همچون یادآوری مداوم از اسرار می باشد

دانلود کتاب راز شامبالا 
 1.12 مگابایت
 142 صفحه
 ترجمه :   آرین احمدی
دانلود


     منبع
http://arianahmadi.ir


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۰۸
  • ۵۰۰۴ نمایش
  • مسعود .ع

نظرات (۶)

با سلام و احترام
از مطالعه مطالب بسیار زیبا و دلنشین شما لذتی دو چندان می بریم . 
بهترین پروازها را برایتان آرزومندم .
در پناه یکتا معبود زیبایی ها
  
پاسخ:
با سپساس
آایا این کتابها تجربی است یا افسانه ای است؟
پاسخ:
سلام

کاملا واقعی است، برای عده خاص درک می کند
سلام
لینک دانلود کتاب خرابه
پاسخ:
تصحبح شد
با سلام لینک منقضی شده فک میکنم
سلام.مطالبتون خیلی خوب بود.لینک دانلود کتاب کار نمیکنه.میشه لطفا بذارین.ممنون میشم
پاسخ:
سلام
اصلاح شد

سلام دوستان  آیا تجربه ای شخصی هم کسی داشته

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی