دنیای ماوراء الطبیعه

عرفان ، فراروان ، متافیزیک ، ارواح، طب گیاهی و...

دنیای ماوراء الطبیعه

عرفان ، فراروان ، متافیزیک ، ارواح، طب گیاهی و...

پیوندها

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است



داستان­های زیادی درباره­ تجربیات اسرارآمیز در مراقبه، دیدار فرشتگان، پیام های انتقالی، و علائم جادویی شنیده ­ایم، و بسیاری از ما آرزو داریم یک دستورالعمل شفاف از سطح آگاه وجودی مان دریافت کنیم.

مکتب های فکری بسیاری وجود دارد که توضیح می دهند چطور این کار را انجام دهید یا اینکه تلاش برای انجام این کار اصلا خوب است یا نه. به هر حال اگر احساس می کنید می خواهید خود برتر را بیابید، انواع مراقبه برای ارتباط با خود برتر یا مدیتیشن با چشمان بسته وجود دارد که می توانند کمک کنند.

ساکت کردن ذهن از طریق مراقبه

اولین قدم در برقراری یک ارتباط معنی دار این است که ساکت کردن ذهن از طریق مراقبه را انجام داده و بدنتان را آرام کنید. اگر یک نوع مراقبه را امتحان کنیم و در ما طنین ایجاد نکرده و انجام آن سخت باشد، بهترین کار این است که فقط یک روش دیگر را امتحان کنیم. روش های مراقبه بسیاری وجود دارد و همه آنها نیاز به این ندارند که ساکت بنشینید. می توانید یک مراقبه خاص با شما هماهنگی داشته و قدرتمند است را انتخاب کنید. برای بسیاری از ما مراقبه های صوتی ضبط شده به همراه راهنما می توانند تمرین ما را ساده تر و موثرتر کنند، به شرطی که با کسی که صحبت می کند احساس هماهنگی کنیم.

یک روش برای اینکه متوجه شویم چه کاری بهتر برای ما موثر است این است که سوال کنیم! اگر بخواهیم که به سمت روش مراقبه خاص خودمان هدایت شویم، سپس چند روز توجه کنیم، این روش همواره از طریق روح راهنما به ما داده خواهد شد، و وقتی پاسخ را دریافت کنیم، هیچ شک و شبهه ای در ذهن ما باقی نمی ماند. به نظر می رسد قانون سه در اینجا هم صدق می کند: روح راهنما کاری می کند که سه اتفاق همزمان غیرممکن برای ما اتفاق بیفتد تا به روش مورد نظر اشاره کند.

برآورد تجربه مراقبه

گاهی اوقات در مراقبه ها، وقتی که شروع به تمرین می کنیم، متوجه می شویم که خارج می شویم. احساس می کنیم از جسم فیزیکی فاصله گرفتیم، دقیقه ها یا حتی ساعت ها گذشته اما کاملا مطمئنیم که هنوز به خواب نرفته ایم. این تجربه مراقبه یک اتفاق معمول است که در حین مراقبه برای افرادی که به صورت منظم مراقبه می کنند می افتد.

اما حالت ذهنی که می­خواهیم در آن مراقبه خود برتر را تمرین کنیم حالتی با اوج آگاهی است که از فوق هوشیاری برخاسته می شود نه عدم آگاهی. بسیاری از افرادی که مراقبه می کنند به راحتی می توانند به این حالت برسند.

پس در انجام مراقبه های خود برتر بهترین کار این است که ابتدا تمرین های مراقبه آسان مختلف برای آرام کردن ذهن و بدن را انجام دهیم.

زمان مشخصی برای رسیدن به این ارتباط با خود برتر وجود ندارد. اما یک اتصال واقعی و فوق العاده اغلب زمانی رخ می دهد که انتظار و کوشش را کنار بگذاریم و فقط این مراقبه ها را انجام دهیم. آن زمان است که خود برتر می تواند راهی برای برقراری ارتباط با ما پیدا کند. مدت زمانی که برای هر فرد نیاز است تا به این حالت برسد متفاوت است. اما بجویید، حتما پیدا می کنید. اگر ادامه دهید کانال نهایتا باز خواهد شد. تا به حال هیچ کس نا امید نشده است.

عشق در جایگاه اول است

اگر واقعا بخواهیم با خود برتر ارتباط برقرار کنیم، باید بیاموزیم که خودمان را در جایگاهی دوست داشتنی قرار دهیم. تا زمانی که نتوانیم عشق به خودمان را احساس کنیم، کاملا در این تمرین معنوی موفق نخواهیم شد.

  • مسعود .ع


وبسایت تخصصی آموزش انرژی درمانی، شفا بخشی، لایتورک، مدیتیشن و خود شناسی

http://www.jyoti-marga.in

  • مسعود .ع