دنیای ماوراء الطبیعه

عرفان ، فراروان ، متافیزیک ، ارواح، طب گیاهی و...

دنیای ماوراء الطبیعه

عرفان ، فراروان ، متافیزیک ، ارواح، طب گیاهی و...

پیوندها

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۰ ثبت شده است

فروش محصولات حرام دریایی، از جمله فروش گوشت کوسه و خرچنگ و برخی دیگر از ماهیان و آبزیان حرام‌‌گوشت در برخی شهرهای کشورمان شیوع پیدا کرده است. حیوانات حلال‌گوشت، ضوابط و معیارهای مشخصی دارند که گاهی بی اطلاعی از این موضوع موجب می‌شود، کسانی که در پی تنوع در غذاها و طعم‌های متفاوت هستند، اغذیه ای، که از نظر شرع اسلام حرام است را مصرف کنند. فقها و مراجع تقلید "دامت برکاتهم" معیاری برای حلال بودن گوشت آبزیان بیان کرده اند، آنها فرموده‌اند: خوردن گوشت حیوانات دریایی حرام است(1) مگر ماهیانی که پولک (فلس) داشته باشند(2) و خرچنگ چون فلس ندارد و از چنین ویژگی برخوردار نیست، بنابراین خوردن آن حرام است.(4) علاوه بر این معیار کلی، برای حرمت خوردن گوشت خرچنگ، دلیل خاصی هم برای حرمت خرچنگ، در احادیث اهلبیت علیهم السلام وجود دارد. امام موسی کاظم (علیه‌السلام) می‌فرمایند: خوردن جرّی (نوعی ماهی) و لاک پشت و خرچنگ حرام است.(3)
  • مسعود .ع
گزارشات مکتوب و متعدد از افرادی که برای عجولانه آن با نا باروری شاهد شیرین کاریهائی در این زمینه بوده اند وجود دارد ۰ اگر شما ذهن خود را بر روی همه چیز در جهان با ز نگهدارید ،میتوانید یاد بگیرید ۰ ولی اگر ذهن خود را نسبت به همه چیز بسته نگه دارید چگونه میتوانید بیاموزید؟همه چیز در کائنات به طریقی با یکدیگر ارتباط دارند ۰ انرژی افکار شما اثر موجی بر روی هستی دارد و شدت آن بر روی محیط مجاور شما بیشتر میباشد ۰ افکار منفی اثر نامنظم و پراکنده تولید می کند
  • مسعود .ع
تله کینزی توانایی حرکت دادن اجسام توسط انرژی روانی می باشد.تئوری که در ارتباط با تله کینزی وجود دارد که آن به وسیله میدانهای انرژی یا امواج انرژی روانی به میزان کافی متراکم شده اند باعث حرکت اجسام می شود.هر کسی به سعی و تلاش مناسب می تواند نیروی خود را تحت کنترل در آورده و مورد استفاده قرار دهد.همه افراد بطور ذاتی دارای نیروهای روانی و قدرت تله کینزی می باشدما از همه قسمتهای مغز خود استفاده نمی کنیم.هر یک از ما از قسمت خاصی از مغز خود بیشتر استفاده می کند.برخی دیگر از ریاضیات منطق ورزش نویسندگی هر یک از این فعالیتها از قسمت خاصی از مغز استفاده می کنند.
  • مسعود .ع
زمانی که بحث از عرفان‌های کاذب به میان می‌آید یعنی یک عرفان اصیل و حقیقی وجود دارد که عطش معنوی انسان‌ها را فروکش می‌کند و برای رسیدن به آن یک سری سختی و ریاضت به خود می‌دهند. به گزارش  ادیان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مسلم سلیمانی گفت: زمانی که بحث از عرفان‌های کاذب به میان می‌آید یعنی یک عرفان اصیل و حقیقی وجود دارد که عطش معنوی انسان‌ها را فروکش می‌کند و برای رسیدن به آن یک سری سختی و ریاضت به خود می‌دهند. این روحانی در گفت و گو با خبرنگار دین و اندیشه پانا، افزود: این ریاضت‌ها با میل و غریزه انسان سازگار نیست؛ یعنی انسان باید مسیر خلاف غریزه و میلش را طی کند تا بتواند با برنامه زمانبدی شده به این حقیقت دست یابد.وی تصریح کرد: ولی عده‌ای خواهان این هستند که زودتر به نتیجه برسند و در نهایت از مسیر اصلی فاصله می‌گیرند و در مسیر دیگری پا می‌گذارند که تصور می‌کنند با انجام دادن چند رفتار خاص و یک ریاضت کوتاه مدت می‌توانند به عطش معنویت خود پاسخ دهند. مسلم سلیمانی عامل این مسأله را در این دانست که انسان تشنه این معارف، حقایق و معنویت بوده و دنیا به سوی معنویت معطوف است و این یک عامل فطری است اما چون همه انسانها از آموزش لازم برخوردار نیستند نمی‌توانند مسیر درست را انتخاب کنند و در تاریکی انحراف خود سرگردان می‌شود. وی تاکید کرد: برای هر چیزی باید راه درست انتخاب کرد طوری اگر انسانی بیمار شد باید نزد پزشک برود و در مسیر معنوی نیز به همین ترتیب که اگر کسی جویای معنویت است بطور قطع باید نزد کسانی برود که یک عمر در این راه مجاهده کرده‌اند و اهل معنویت و صاحب اندیشه و نظر بوده‌اند و شهره خاص و عام هستند در غیر این صورت خروجی یک عرفان کاذب است. حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به اینکه اگر این ادعا را داریم که اسلام و فقه سیاسی و حکومتی را می‌خواهیم به دنیا عرضه کنیم باید بیشتر تلاش کنیم و در حوزه پژوهش و تحقیق حوزه‌های علمیه باید به بصورت طبقه بندی شده طلابی تربیت کنند تا قبل از اینکه تبی در جامعه وارد شود آن را شناسایی کرده و جامعه را واکسینه کنند. وی گفت: در واقع حوزه علمیه باید یک گام از عوام جامعه جلوتر باشد و دست روی دست نگذارد تا یک انحرافی جامعه را فرا بگیرد، آن وقت به فکر درمان بیافتد. سلیمانی خاطرنشان کرد: این انحرافات علائمی دارند که می‌توان تشخیص داد که چگونه این انحراف و مکاتب کاذب می‌خواهند وارد جامعه شوند، بنابراین باید با استفاده از محتوای غنی اسلام برای پاسخگویی و اشباع جامعه از ورود و شیوع این عرفان‌های کاذب پیشگیری کرد.
  • مسعود .ع