دنیای ماوراء الطبیعه

عرفان ، فراروان ، متافیزیک ، ارواح، طب گیاهی و...

دنیای ماوراء الطبیعه

عرفان ، فراروان ، متافیزیک ، ارواح، طب گیاهی و...

پیوندها

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

جادو و کارما

۲۶
خرداد

هورسکوپ فارسی: دوستان موضوع هست که میخواستم کلی‌ اطلاع رسانی کنم.
دوستانی که مدیتیشن رهایی از کارمای اجدادی و لعنت و نفرین خانوادگی را انجام میدهند خوب خیلی‌ از آنها صحنه‌هایی‌ می‌بینند مربوط به این زندگی‌ یا زندگی‌‌های قبلی‌. به هر حال وارد زیر زمین ضمیر ناخودگاه شده اید و در حال جستجوی گوش گوش‌های خاک گرفته آن‌ هستید.
صحنه مشابهی‌ که خیلی‌‌ها دیده اند و من میخواهم در موردش صحبت کنم این هست:
دیدم که مادر بزرگم در حال خاک کردن دعا و طلسم برای ازدواج مادرم هست. دیدم که مادر بزرگم در حال جادو برای پدر و مادرم هست که از هم طلاق نگیرند.دیدم که مادر بزرگم در حال دعا و جادو برای بخت گشایی مادرم هست...
و صحنه‌های اینچنینی....سوال اینکه آیا این لطف‌ها و محبت‌ها که مادر بزرگ‌ها ندانسته انجام داده اند کارمای منفی‌ داشته که حالا روی نوه‌ها دارد به نحوی خودش را نشان میدهد؟ عدم ازدواج نوه ها، ازدواج‌های ناموفق، ابتلا به بیماری‌های روانی‌، تصادفات، .....
بله بدون شک. اول از اینکه جادو همیشه چیزی از شما می‌گیرد و چیز دیگری به شما میدهد. همیشه عزیزترین چیز یا کس شما تحت تاثیر قرار می‌گیرد. مثل مادر شما ازدواجش باقی‌ میماند و در ازای آن‌ شما ازدواج نمیکنید. جادو یک معامله با نیروهای دیگر است. بهای سنگینی‌ دارد.
دوم اینکه این کارما نسل به نسل منتقل میشود. و نسل‌های بعدی هم بدون اینکه خبر از جایی‌ داشته باشند این انرژی را حمل می‌کند تا اینکه آگاهانه این انرژی‌ها کات شود تا به نسل‌های بعدی منتقل نشود.
بنابرین خواهشاً در اطراف جادو نگردید. سفید و سیاه هم فرقی‌ نداره. #کارما_جادو_طلسم_رهایی
#هوروسکوپ
کانال هورسکوپ فارسی
@FarsiHoroscope

  • مسعود .ع