دنیای ماوراء الطبیعه

عرفان ، فراروان ، متافیزیک ، ارواح، طب گیاهی و...

دنیای ماوراء الطبیعه

عرفان ، فراروان ، متافیزیک ، ارواح، طب گیاهی و...

پیوندها

فصل چهارم: حفاظت فرشتگان

(داستان های این بخش حذف شده اند و فقط شیوه کمک ذکر شده است.)

ایده خوبی است که در حین رانندگی از فرشتگان نگهبان تان و همچنین فرشته میخائیل بخواهید که از شما حفاظت کند. همچنین توصیه میکنم تصور کنید که ماشین تان با نور احاطه شده است که نور، جوهره انرژی فرشتگان است. در جاهای شلوغ از فرشتگان تان بخواهید ماشین هایی که از کنارتان رد می شوند را حفاظت کنید. فرشتگان از عزیزان شما در حین رانندگی نیز حفاظت میکنند، حتی اگر شما با آنها نباشید. هر کمک خاصی که از فرشتگان میخواهید، از آنها درخواست کنید، چون آنها خوشحال میشوند که به شما کمک کنند.

قبل از اینکه رانندگی را آغاز کنید، از فرشتگان بخواهید مراقب شما و دیگر رانندگان باشند تا سفری ایمن و لذتبخش داشته باشید. اگر قبل از آن فراموش کردید، هر زمان در حین رانندگی، می توانید این کمک را طلب کنید. حتی افرادی بودند که در حین یک تصادف درخواست کمک کردند و نتایج معجزه آسا بوده است. از آنجا که فرشتگان بالا و ورای جهان فیزیکی اند، می توانند به طرز معجزه آسایی وارد عمل شوند. فرشتگان میتوانند ماشین را از منطقه خطر دور کنند یا کاری کنند که ماشین کار نکند تا بعد تصادفی رخ ندهد. آنها میتوانند از افراد حفاظت کنند یا ماشین بدون بنزین را به مقصد برسانند یا برای اینکه زود برسیم، چراغ ها را سبز کنند. آنها در همه جا از ما حفاظت میکنند. میتوانید شبها از فرشتگان تان بخواهید از درب و پنجره های خانه تان حفاظت کنند یا مراقب عزیزان تان در مکان های مختلف باشند. آنها نه تنها از ما حفاظت میکنند، بلکه با ساده تر کردن زندگی مان از جمله کمک به ما در یافتن اشیاء گم شده، آرامش ما را زیاد میکنند.

 

فصل پنجم: فرشته ها به ما کمک میکنند تا آنچه در جستجوی آن هستیم را بیابیم.

 در مقابل چشم خدا هیچ چیز گم نمیشود. فرشتگان یا آنها را باز میگردانند یا بهتر از آن را جایگزین میکنند.

فرشته مقرب شموئل، فرشته یافتن است. اگر چیزی را گم کردید، از او کمک بخواهید. گاهی فرشتگان شما را به سوی جای شی ء گم شده هدایت میکنند. گاهی اشیاء را به نزد شما می آورند و آن را در جایی می گذارند که شما قبلاً در آنجا به دنبال آن گشته اید.

وقتی از فرشته خواستید که چیزی را برای شما پیدا کند، آن خواسته را رها کنید و نگران نباشید که او چطور خواسته تان را اجابت میکند. اگر احساس یا فکری داشتید که باید به جایی بروید یا کاری را انجام دهید، از آن پیروی کنید، چون احتمالاً به شیء گم شده می رسید. همچنین فرشتگان میتوانند شما را به شغل مناسب، خانه عالی، دوستان خوب یا هر چیز دیگری که نیاز داشته باشید راهنمایی کرده و برسانند. آنها میتوانند از چیزهای بسیار جزئی تا موارد بسیار مهم به شما کمک کنند. در ادامه به روش های کار با فرشتگان در زمینه درمان یا ارتباطات، شغل یا سلامت نگاه می کنیم.

 

فصل ششم: کمک فرشتگان در زمینه ارتباطات

وقتی تنهایی مدیتیشن میکنید، راحت به آرامش می رسید، اما رشد معنوی واقعی وقتی میرسد که یاد بگیرید چطور روابط را جهت دهی کنید و در حالیکه اطرافیان شما سعی دارند، شما را پایین بکشند، متمرکز و مهربان بمانید. در این مورد نیز کمک فرشتگان بسیار عملی و مؤثر است.  من سالها در زمینه روانشناسی فعالیت کردم، اما کار فرشتگان فراتر از کار انسان هاست.

 

زندگی عشقی:

فرشتگان میتوانند در زمینه روابط عاشقانه به شما کمک کنند، چه متأهل باشید، چه مجرد. اگر به دنبال همتای روحی خود می گردید، فرشتگان رابطه عاشقانه می توانند در یافتن آن شخص خاص به شما کمک کنند. یک راه قوی برای بهره مند شدن از کمک فرشتگان این است که جای ساکتی بیابید که کسی مزاحم شما نشود و نامه ای بنویسید که اینطور شروع شود: "فرشته نگهبان عزیز همتای روحی من" و بعد حرف دل تان را در قالب نامه برای فرشته آن فرد بنویسید. مهم نیست که بدانید همتای روحی شما کیست، چون فرشتگان میدانند و بعد در آخر بنویسید: "می دانم که همتای روحی من با همین اشتیاقی که من برای یافتن او دارم، در جستجوی من است. ممنون که ما را راهنمایی کردی تا ملاقات کنیم، عاشق شویم و رابطه ای شاد و هماهنگ بر اساس احترام متقابل، وقار، علائق مشترک و عشق پرشور داشته باشیم. ممنون که به روشنی من را در راه هایی راهنمایی کردی تا به من به راحتی آنها را درک کنم و حالا بتوانم از این رابطه لذت ببرم."

فرشتگان میتوانند در روابط موجود نیز عشق ایجاد کنند. از آنها بخواهید به شما و همسرتان کمک کنند تا جنبه بازیگوشی تان را فعال سازید، چرا که این جنبه بخش مهمی از رابطه عاشقانه است. فرشتگان میگویند که بسیاری از زوج ها بیش از حد بر کار و مسئولیت متمرکز هستند و آنها باید وقتی برای روابطی عاشقانه نیز بگذارند. فرشتگان رابطه عاشقانه به شما کمک میکنند برای این تلاش مهم وقت بیابید و انرژی لازم برای انجام این کار را به شما میدهند.

 

ارتباط با دوستان:

معمولاً وقتی وارد یک راه معنوی می شویم که شامل کار با فرشتگان نیز هست، گاهی ارتباطات ما تغییر میکند. اگر رابطه ای دارید که آغاز آن زمانی بوده که تمرکز شما روی جهان مادی بوده، شاید حس کنید که از آن دوستان دور می شوید، چون توجه شما به سمت مسائل معنوی آمده است. از یک طرف علائق شما فرق کرده و از طرف دیگر قانون جذب می گوید که ما با افرادی با طور موج مشابه خودمان جذب می شویم. لذا کسی که بر عشق و آرامش متمرکز است، به سمت کسی که بر ترس متمرکز است، جذب نمی شود. از فرشتگان تان بخواهید در این تغییر به شما کمک کنند و برای هر رابطه رو به اتمام، راه حل های صلح آمیز بیابند. همچنین فرشتگان می توانند برای شما دوستان خوبی بیابند، اگر خودتان چنین چیزی را از آنها درخواست کنید.

 

ارتباط با اعضاء خانواده:

وقتی وارد راه معنوی می شوید، ممکن است ارتباطات خانوادگی شما نیز تغییر کند . سعی نکنید وقتی اعضاء خانواده با شما مخالف هستند، آنها را مجاب کنید یا بخواهید طرز فکر آنها را تغییر دهید. بهترین شیوه برای حل چنین شرایطی این است که آرام و شاد باشید. به زودی آنها در مورد راز شادی تان از شما سؤال می پرسند. فرشتگان ما را راهنمایی میکنند که رنجش و خشم را کنار بگذاریم و به آرامش برسیم. اکثر ما در روابط مان با خانواده، دوست یا معشوق، درد را تجربه کرده ایم. فرشتگان به ما کمک میکنند تا این درد، سلامتی و شادی حال و آینده ما را بر هم نزند.  اگر کسی کاری کرده که به نظر شما غیر قابل بخشش است، فرشتگان از شما نمی خواهند که نظرتان را تغییر دهید و بگویید که کار آن فرد درست بوده است. در عوض فرشتگان از شما میخواهند که خشم مسموم درون جسم و ذهن تان را برطرف کنید. وقتی رنجش را نگه میداریم، ارتباطات و شرایط مشابه را به خود جذب می کنیم. اگر از الگوهای ارتباطی ناسالم خسته شده اید و کسی کار غیر قابل بخششی کرده است، بدانید کلمه بخشش یعنی رها کردن سم و جایگزین کردن آن با سلامتی و آرامش. اگر درخواست کنید، فرشتگان می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. یک راه مؤثر برای رها شدن از سموم عاطفی این است که از فرشته های مقرب میخائیل و جبرئیل کمک بخواهید تا وقتی خواب هستید، به شما کمک کنند. به این خاطر که در خواب نسبت به دخالت فرشتگان، پذیراتر هستیم. وقتی بیداریم، ترس منیت ما راه کمک به فرشتگان را مسدود میکند. با صدای آهسته یا بلند به این فرشتگان بگویید:

"از شما میخواهم هر گونه خشم یا درد قدیمی، رنجش، قضاوت، تلخی یا هر چیز غیر قابل بخشش را از ذهن، بدن و عواطف من پاک کنید. می خواهم درد را با آرامش جایگزین کنم. و حالا همه چیزهایی را که شاید آگاهی من از صلح و آرامش را سد کرده، بویژه در روابطم، به شما واگذار میکنم."

وقتی بیدار می شوید، شاهد تغییری مثبت خواهید بود. مهم نیست که شما ارتباطات خود در خواب با فرشتگان مقرب را به یاد داشته باشید یا نه، چون کار آنها در سطح ضمیر ناخود آگاه است. فرشتگان میتوانند مسائل قدیمی با افراد زنده یا مرده را حل کنند. این درمان ها به این معنا نیست که شما باید روابط خود با آن شخص را از سر گیرید. هدف این است که برای شما راهی باز شود تا عشق، آرامش و هماهنگی را در همه زمینه های زندگی تان حس کنید.

 

بچه ها:

بسیاری از والدین به من گفته اند که بعد از اینکه از فرشتگان کمک خواسته اند، توانسته اند با موفقیت سرپرستی بچه یا حیوانی را بپذیرند. 2 فرشته مقربی که در زمینه امور کودکان فعالند، جبرئیل و متاترون هستند. جبرئیل مسئولیت سالهای اول کودکی را بر عهده دارد ، از دوران بارداری تا کودک نوپا، و وقتی بچه بزرگ میشود، متاترون حافظ سرسخت اما مهربان او میشود. کار اصلی او پرورش و حفاظت از ذات معنوی کودک است. والدین می توانند برای دریافت حمایت بیشتر در زمینه رفتارهای فرزندشان، از جبرئیل و متاترون کمک بخواهند. در مورد سلامت و غذا، باید از رافائل کمک بخواهند و در مورد مسائل جدی رفتاری مثل مواد مخدر یا تمایلات خشن، از فرشته مقرب میخائیل. بسیاری از این مشکلات وقتی روی میدهند که روح های بسیار حساس، ناخواسته انرژی منفی محیط اطراف را جذب میکنند. از میخائیل بخواهید که فرزند شما را "تخلیه" کند، این واژه ای است که فرشتگان برای پاکسازی شخص از انرژی های سطح پایین به کار می برند. من شاهد بودم که با این تخلیه توسط میخائیل، تغییرات رفتاری عظیمی رخ داده که بسیار فراتر از روش های روانشناسی بوده است. شاید عشق ناب فرشته ها یا این حقیقت که آنها کاملاً از ترس یا نگرانی های زمینی رها هستند، سبب انجام این کار میشود. اما هر چه که هست، نتیجه آن معجزه آساست.

 

بهبود ارتباطات با کمک فرشتگان:

شما می توانید با صحبت با فرشتگان نگهبان یک شخص، سوء تفاهم را برطرف کنید.  اگرچه فرشتگان نمی توانند به اختیار انسان تجاوز کنند،  اما در هر شرایطی که بر آرامش شما تأثیر دارد، از جمله مشکلات در روابط دخالت میکنند و وارد عمل میشوند، البته به خواست ما. در این شرایط چشم خود را ببندید و بر نفس خود متمرکز شوید، و نیت تان صحبت با فرشته نگهبان طرف مقابل باشد. در این حالت اشتباهی رخ نمیدهد، چون روش مهم نیست، نیت و قصد شما مهم است. بعد حرف دل تان برای فرشتگان نگهبان آن شخص را در یک نامه بنویسید و از ترس ها، خشم ها، نا امیدی ها و خواسته هایتان را برای او بگویید. بعد از فرشتگان بخواهید که در رابطه صلح و آرامش ایجاد کنند. به فرشتگان نگویید که چطور این کار را انجام دهند، چون اجابت دعایتان را کند کرده یا خراب میکنید. بگذارید خرد خلاق و لایتناهی ذهن الهی خدا، راه حلی نبوغانه بیابد تا همه افراد درگیر این شرایط شاد شوند.

 آیا هرگز خواسته اید در زمان به عقب بازگردید و حرفی را که زده اید پس بگیرید تا شرایط را تغییر دهید؟ فرشتگان با روندی به نام "عدم انجام" در این زمینه به شما کمک میکنند. به آن اقدام یا حرفی که قصد دارید پس بگیرید فکر کنید و به فرشتگان بگویید:

"از شما میخواهم که اثرات این اشتباه، در همه جهت های زمانی برای همه افراد درگیر پاک شود."

این روش اغلب باعث میشود افراد درگیر، موضوع پیش آمده را فراموش کنند، طوریکه گویی هرگز آن واقعه اتفاق نیفتاده است و این معنایی است تازه برای جمله "ببخش و فراموش کن."

فرشتگان میگویند که وقتی شخص دیگری ما را آزرده میسازد یا خشمگین میکند، به این خاطر است که ما در آنها چیزی را می بینیم که در مورد خودمان دوست نداریم. به عبارت دیگر، ما مسائل منیت خودمان که از آنها آگاه نیستیم یا مسائلی که نمی خواهیم به آنها اعتراف کنیم را فرافکنی میکنیم. همه ما مشکلات منیتی داریم و این چیزی نیست که از بابت آن خجالت بکشیم. در واقع فرافکنی ابزاری است عالی برای اینکه از مشکلات مینیتی مان آگاه شویم و بتوانیم روی آنها کار کنیم. فرشتگان میگویند که اگر ما از دست کسی رنجیده یا خشمگین شدیم، می توانیم بگوییم: "میخواهم آن بخش از خودم را که وقتی به تو فکر میکنم آزرده میشوم، آزاد کنم." این به آن معنا نیست که اعمال شما مشابه شخصی است که شما را آزار داده، بلکه به این معناست که سایه هایی درون شما، سایه هایی درون آن شخص را می شناسد. وقتی ما صادقانه به این شیوه ای که ذکر شد، اعتراف کنیم، قادر می شویم به بعد بالاتری ارتقاء پیدا کنیم و بعد می توانیم خودمان و افراد دیگر را از چشم فرشتگان ببینیم. فرشتگان بر شخصیت و مسائل منیتی افراد تمرکز ندارند. آنها بر نور و عشق درون هر فرد متمرکزند، بی توجه به ظاهر بیرونی افراد. هر چقدر بیشتر خوبی درون دیگران را ببینیم، بیشتر می توانیم آن را درون خودمان ببینیم. فرشتگان میگویند که هر رابطه ای یک هدف نهایی دارد، جتی رابطه های کوتاه مدت. وقتی هدف رابطه انجام شد، جاذبه میان دو فرد از بین می رود. این میتواند دلیلی برای خاتمه یک رابطه باشد. فرشتگان میتوانند در زمینه خاتمه رابطه نیز به ما کمک کنند، از جمله گرفتن تصمیمات سخت در مورد رفتن، و شهامت و قدرت لازم برای تحمل یک جدایی را به ما میدهند و در درمان و بهبودمان یاری میرسانند. (برای دو طرف یا همه افراد دخیل در رابطه). فرشتگان از روابط ما در سر کار نیز حفاظت میکنند و نیز در زمینه شعلی و هدف مان در زندگی.

 

فصل هفتم: کمک فرشتگان در زمینه شغلی و هدف زندگی

یکی از سؤالات اصلی که از من پرسیده میشود، این است که آیا فرشتگان میتوانند در یافتن هدف من در زندگی کمکم کنند؟ چه شغلی برای من مناسب است؟

از آنجا که ما ساعات زیادی را صرف کار میکنیم، عاقلانه است که بخواهیم یک کار پر معنا داشته باشیم. کاری که فقط یک منبع درآمد نباشد. شغلی که نسبت به آن پرشور باشیم و بر این باور باشیم که میتواند تغییرات مثبت در جهان ایجاد کند و حالا اگر این شغل حقوق خوبی هم داشته باشد، چه بهتر.

همه ما در زندگی هدفی مهم و بسیار پر معنا داریم که بر اساس استعدادها، علائق و شور و شوق ماست و هدف ما در زندگی به افراد، حیوانات و محیط زیست کمک میکند. فرشتگان از ما میخواهند که بر ارائه یک خدمت متمرکز باشیم و نگران پولی که دریافت میکنیم، نباشیم. آنها می گویند در راستای هدف خدمت کنید تا بعد آن هدف نیز به شما خدمت کند. فرشتگان می توانند هر حمایتی که در این زمینه نیاز داشته باشید را فراهم کنند.

 

فرشتگان مقرب و شغل ها:

فرشتگان مقرب با خوشحالی در همه زمینه های شغلی به شما کمک میکنند. در اینجا نقش فرشتگان مقرب را می گوییم:

آریل: این فرشته مقرب به کسانی کمک میکند که به زمینه های زیست محیطی، طبیعت یا مسائل مربوط به حیوانات علاقمند هستند. همچنین در تأمین پول یا دیگر اقلام مورد نیاز و مخارج روزمره تان برای انجام هدف زندگی تان کمک میکنند.

 

عزرائیل: اگر کار شما مشاوره در زمینه تسکین اندوه یا راهنمایی مردم در زمینه هایی نظیر از دست دادن کار است یا اگر در بیمارستان کار میکنید یا در مراکز مشاوره، این فرشته مقرب میتواند هدایتگر کلام و اقدامات شما برای تسلی دادن و قدرت بخشیدن به ماتم زدگان و غم زدگان باشد.

 

شموئل: فرشته مقرب یافتن است که در یافتن شغلی که جستجو میکنید، به شما کمک میکند. همچنین به شما یاری میرساند تا آرامش خود را کسب کنید و بهترین شغل را بیابید.

 

جبرئیل: این پیام آور و فرشته مقرب به معلمان، خبرنگاران، نویسندگان و کسانی که میخواهند با کودکان کار کنند کمک میکند. اگر حس میکنید برای نوشتن هدایت شده اید، جبرئیل به شما انگیزه میدهد و شما را هدایت میکند. اگر دوست دارید به نوعی به کودکان کمک کنید، از جبرئیل کمک بخواهید.

 

هانیل: این فرشته مقرب مهربان کمک میکند وقتی برای مصاحبه های کاری می روید یا در جلسه ای شرکت میکنید یا هر بار که میخواهید فصیح تر و زیباتر باشید، موفق شوید.

 

جوفیل: این فرشته مقرب زیبایی کمک میکند که در محل کارتان، انرژی پاک و بالا باشد و فکر شما در مورد کارتان مثبت بماند. او همچنین به هنرمندان، افراد خلاق و هر کسی که در زمینه زیباسازی کار میکند، کمک میکند و در فنگ شویی همه جنبه های کاری آنها نقش دارد.

 

متاترون: اگر کار شما در مورد کودکان بزرگ است، متاترون به شما کمک میکند. اگر دوست دارید با کودکان بزرگتر کار کنید، او میتواند به شما مأموریتی الهی بدهد و همچنین متاترون انگیزه دهنده و سازمان دهنده ای عالی است.

 

میخائیل: این فرشته در شناسایی هدف زندگی تان و گام بعدی که باید در رشته یا شغل تان بردارید، به شما کمک میکند. یکی از بهترین راه ها برای آغاز دریافت کمک از او این است که برایش نامه بنویسید و در مورد بهترین گزینه در زمینه شغلی یا تحصیلی از او سؤال کنید. صدای میخائیل بلند است و لذا احتمالاً در شنیدن صدای او مشکلی ندارید. پاسخ های او را زیر نامه و سؤال تان بنویسید. میخائیل خیلی رک حرف می زند، اما خیلی هم مهربان است. به همین خاطر میخائیل فرشته ای عالی است تا وقتی برای تغییر یا بهبود شغل تان به شهامت نیاز دارید، شهامت لازم را به شما بدهد. او به شما کمک میکند شغل بهتری بگیرید، کسب و کار خود را آغاز کنید و با محبت با همکاران و رئیس و غیره صحبت کنید و حقیقت را بگویید.

او همچنین در تعمیر وسائل برقی و مکانیکی مثل کامپیوتر و ماشین و غیره، مهارت دارد.

 

رافائل: اگر در زمینه درمانی فعالیت میکنید یا حس میکنید که هدایت شدید تا درمانگر شوید، رافائل به شما کمک میکند. او به عنوان فرشته درمانگر اصلی در همه زمینه های درمانی کمک میکند. او میتواند به شما راهنمایی یا کمک کند تا ان شیوه درمانی که بیشتر از همه از آن لذت می برید را انتخاب کنید. او در تأمین شهریه شما در زمینه درمان یا راه اندازی یک مرکز درمانی یا یافتن شغل در زمینه درمانی یا راه اندازی یک کار خصوصی درمانی به شما کمک میکند و با بهترین کلمات و اقدامات در جلسات درمانی، یاری تان میدهد.

 

سندالفون: این فرشته مقرب در زمینه هنر بویژه موسیقی فعالیت دارد. میتوانید از او بخواهید تا به شما الهام بخشد.

 

اوریئل: این فرشته مقرب نور میتواند ذهن شما را با ایده ها و مفاهیم خردمندانه روشن کند. برای حل مشکل، مشکل گشایی های گروهی یا گفتگوهای مهم از او کمک بخواهید.

 

زادکیل: این فرشته مقرب به شما کمک میکند تا حافظه تان بهبود یابد و او کمکی است عالی برای دانش آموزان یا هر کسی که نیاز دارد زمان ها، اعداد یا اطلاعات مهم را در خاطر بسپارد.

 

فرشتگان و کار آنها

فرشتگان اضافه کاری میکنند تا در زمینه کاری تان به شما کمک کنند. فقط کافی است بخواهید تا تماس های تلفنی بیخودتان قطع شود و هر کسی که وقت شما را تلف میکند، دیگر تماس نگیرد. همچنین آنها میتوانند مشتری های مناسب به سمت شما بفرستند. یک دعای خوب در صبح این است:

"من درخواست میکنم هر کسی که برکات محصولات یا خدمات من را دریافت میکند، زمان یا پول یا هر چیزی که نیاز دارد تا بتواند محصول من را خریداری کند، دریافت کند."

فرشتگان ضمن اینکه به شما کمک میکنند تا در محیط کار تفریح داشته باشید، روز شما را مملو از لحظات شاد و هدفمند میسازند. اگر یک چیزی مثل کامپیوتر جدید، دفتر بزرگ و غیره میخواهید، میتوانید در این زمینه از فرشتگان کمک بخواهید. اگر به ایده، انرژی یا ارتباطی نیاز دارید نیز فرشتگان به شما کمک میکنند. آنها میتوانند هر گونه مسئله کوچک و بزرگ کاری شما را برطرف کنند، چون شما را دوست دارند و به شما اهمیت میدهند. آنها میخواهند که شما در آرامش باشید و میدانند وقتی شادترین حالت را دارید که در مورد شیوه سپری کردن روزتان، حس خوبی داشته باشید. آنها میخواهند به ما کمک کنند تا تمام مدت حس خوبی داشته باشیم و این شامل درمان عزیزان مان نیز میشود و آنها بر آرامش جسمی، روحی و روانی ما نظارت دارند.

 

فصل هشتم: درمان با فرشتگان

برای خدا و فرشتگان، هیچ چیز غیر ممکن نیست. آنها میتوانند هر چیزی را درمان کنند و به ما انگیزه بدهند تا تمرین و نرمش کنیم و حس نیاز ما به غذا و یا مواد ناسالم را کمک کنند یا کاملاً برطرف نمایند. آنها با بودا،عیسی و دیگر الهه ها همکاری دارند. پس نگران نباشید که درمان بوسیله آنها با باورهای مذهبی تان مغابرت داشته باشد.  میتوانیم از خدا بخواهیم فرشته های درمانگر را به سوی کسی بفرستد. قبلاً ذکر شد که فرشته ها بر خلاف اختیار انسان عمل نمیکنند، برای همین اگر کسی نخواهد، او را درمان نمی کنند. البته حضور فرشتگان اثر آرامبخش دارد و همیشه مفید و سلامتی بخش است. لذا ایده خوبی است که فرشتگان را در کار کسانی که مشکلات سلامتی دارند، دخالت دهیم.

فرشته مقرب رافائل، فرشته اصلی است که کارهای درمانی را انجام میدهد و بر آنها نظارت دارد. فرشتگان درمانی دیگر به او کمک میکنند و با او همکاری کامل دارند. هاله رافائل سبز زمردین است که رنگ پر انرژی عشق ناب است. رافائل با نور سبز زمردین، اطراف مناطق زخمی یا محل بیماری را می گیرد. گاهی فرشتگان با هدایت ما به سمت اقدامات سلامتی بخش، ما را درمان میکنند. بعد از اینکه از فرشتگان درخواست کمک کردید، به ایده ها یا احساسات مکرری که شما را به سمت پزشکان خاص یا مراکز درمانی هدایت میکند، توجه کافی داشته باشید. یادتان باشد که همیشه میتوانید از فرشتگان بخواهید که بلندتر صحبت کنند و یا هر چیزی که نمی فهیمد را توضیح دهند.

 

روش زندگی سالم

در حالیکه فرشتگان در زمینه بحران های سلامتی به ما کمک میکنند، در زمینه طب پیشگیری نیز فعالند تا در طول زندگی مان، سالم و سلامت باقی بمانیم. احتمالاً حس کردید یا شنیدید که فرشتگان تان به شما میگویند تا رژیم تان را تغییر دهید، بیشتر نرمش کنید یا کار دیگری برای بهبود سلامتی تان انجام دهید. بسیاری از مردم دریافتند که مدت کمی بعد از ارتباط با فرشتگان، سلیقه آنها در زمینه انتخاب مواد غذایی تغییر کرده و حتی برخی توانایی هضم غذاهایی که در گذشته مورد علاقه آنها بوده را از دست دادند. این حالت بخشی از ارتعاش انرژی بالایی است که وقتی با فرشتگان در ارتباط هستید، روی می دهد. از آنجا که قانون جذب میگوید که  شما به افرادی جذب می شوید که احساسات و باورهای مشابه با شما دارند، وقتی با فرشتگان در ارتباط هستید نیز جاذبه غذاها و نوشیدنی های ناسالم در شما از بین می رود.

برخی از مردم به طور طبیعی و به راحتی رژیم خود را تغییر میدهند، اما بسیاری از ما به کمک فرشتگان نیاز داریم. من بعد از شروع به نوشتن کتاب فرشتگان، سردردهای وحشتناکی داشتم. از آنجا که هرگز در زندگی چنین سردردهایی نداشتم، میدانستم که چیزی غلط است. از فرشته مقرب رافائل در این باره پرسیدم و فوراً از طریق احساسات و افکارم شنیدم که نباید شکلات بخورم. او گفت که خوردن شکلات، انرژی من را پایین می آورد و این در ارتباط ما با فرشتگان تضاد ایجاد میکند. مثل وقتی که سیستم های اقلیمی کم فشار و پر فشار برخورد میکنند و طوفان ایجاد میشود. من از او خواستم کمکم کند شکلات را کنار بگذارد و او هم کمک کرد و از آن روز واقعاً میلی به شکلات نداشته ام و این مثل معجزه می ماند و لذا سردردهایم از بین رفتند. فرشتگان پلیس های اخلاقی خشک نیستند اما میدانند که برخی از ما نیاز داریم زندگی هایی بدون مواد شیمیایی داشته باشیم تا سلامتی و شادی بهینه را بدست آوریم و به همین خاطر اغلب ما را راهنمایی میکنند تا سم زدایی کنیم و الکل، شکر، قهوه، نیکوتین و دیگر مواد مضر را کنار بگذاریم. فرشتگان به من و بسیاری از افراد دیگر کمک کردند تا مواد شیمیایی و مضر را کنار بگذاریم. علاوه بر مسائل غذایی، فرشتگان ما را هدایت میکنند تا مطابق با علائق و سطح انرژی مان، برنامه های ورزشی انجام دهیم. آنها معمولاً ما را به سوی یوگا هدایت میکنند، زیرا به ما کمک میکند متمرکز شویم و مدیتیشن کنیم، ماهیچه هایمان قوی شود، چاکراهایمان پاک شود و انرژی بیشتری داشته باشیم. همچنین آنها دوست دارند تا وقتی را در طبیعت سپری کنیم زیرا انرژی جادویی هوای تازه، درختان، گلها، گیاهان، آب و آفتاب، ما را سرزنده و باطراوت میکند.

بعلاوه آنها ما را ملزم میکنند تا مقدار مناسبی استراحت کنیم. این راهنمایی شامل ساکت بودن اتاق خواب، راحت بودن محل خواب و ضد حساسیت بودن پتو و بالش ماست. اگر شما فکر یا حسی داشتید که شما را به سمت این تغییرات سلامتی بخش سوق داد، این نشانه ای است از اینکه هدایت فرشتگان را می شنوید. اگر به الهام، انرژی، زمان، پول یا هر چیز دیگر برای ایجاد این تغییرات نیاز دارید، فقط کافی است از آنها بخواهید.

 

فصل نهم: فرشتگان در زمین

شاید فرشته ای را به شکل انسان دیده باشید که پیامی تسلی بخش به شما داده یا کاری پرمهر برایتان انجام داده. فرشتگان میتوانند در زمان مناسب، برای نجات جان یک فرد یا کمک به او، به شکل انسان تجلی یابند. این فرشتگان شبیه افراد عادی اند. گاهی لباس های نو دارند و گاهی لباسهای کهنه. آنها معمولاً به طور موقت شکل فیزیکی به خود میگیرند، به آن اندازه که بتوانند عملیاتی بهشتی را انجام دهند. البته برخی از فرشتگان در کل زندگی شان به شکل انسان هستند، وقتی یک خانواده، بیمارستان، مدرسه یا گروهی دیگر به مدت طولانی به کمک فرشتگان نیاز داشته باشند.

( در ادامه کتاب داستان هایی از کمک فرشتگان به شکل انسان است که از ترجمه آنها صرف نظر کرده ایم.)

ممکن است که یک فرشته برای یک رابطه کوتاه مدت به نزد ما بیاید تا از ما حفاظت کند یا شاید در بخش مهمی از زندگی یاور ما باشد یا از ما حمایت کند. آنها ممکن است به همان سرعت که وارد زندگی ما شده اند، خارج شوند، زیرا مأموریت خود را انجام داده اند.

گاهی بهشت از ما میخواهد که مأموریت یک فرشته را انجام دهیم. آیا هرگز شده که در هنگام مشاوره دادن به یک دوست یا مشتری، چیزی آنقدر خردمندانه و تسلی بخش گفته باشید که خودتان هم از شنیدن آن متعجب شده باشید؟ این مثالی است از مواردی که خداوند شما را یک فرشته پیام آور قرار داده و از طریق شما صحبت میکند. اکثر کسانی که فرشتگان را به شکل انسان می بینند، در ابتدا متوجه نمیشوند که آن شخص دیگر یک فرشته بوده است. اما بعد از اینکه فرشته ناپدید شد، متوجه میشوند. فرشتگان شکل انسانی می گیرند تا کمک فیزیکی ارائه دهند. آنها در زمان استرس و بحران تجسم می یابند، در آن زمان ها که نمی توانیم صدای آرام روح را بشنویم. در این موارد فرشتگان کالبد انسانی می گیرند تا به پیام و هشدارهای مهم آنها توجه کنیم. چه آنها به شکل انسان باشند چه به شکل یک فرشته، آنها برای اجرای طرح الهی اینجا هستند. یعنی فرشتگان میخواهند در زمینه هر چیزی که به شما آرامش میدهد، به شما کمک کنند. اگر نمی دانید چه کار کنید، از فرشتگان بخواهید برای شما نیات سالم تنظیم کنند. فرشتگان میتوانند به شما، زمان، انگیزه، انرژی و هر چیز دیگری که نیاز دارید تا بر اساس هدایت الهی رفتار کنید، بدهند. عشق آنها به شما غیر قابل توصیف است. آنها عشق بدون قید و شرط به شما دارند و برای استعدادها و مأموریت الهی شما احترام قائلند. آنها بیش از هر چیز میخواهند که شما از آرامش و شادی لذت ببرید. آنها تمام مدت آماده اند تا در این زمینه به شما کمک کنند. کافی است از آنها بخواهید.

 

 فصل دهم: سؤال های معمول

من پاسخ این سؤالات را از خدا و فرشتگان پرسیده ام. شما نیز بپرسید و به پاسخ هایی که می شنوید، گوش کنید.

چرا نمی توانم صدای فرشتگان را بشنوم؟

2 دلیل عمده که مردم نمی توانند صدای فرشتگان را بشنوند، این است که آنها خیلی زیاد سعی میکنند چیزی روی دهد و در مورد پیام هایی که از فرشتگان دریافت میکنند، نا آگاه یا نامطمئن هستند. مهم است که خیلی به خودتان فشار نیاورید یا زیاد سخت تلاش نکنید تا آنها را بشنوید. راحت باشید. یادتان باشد که فرشتگان مشتاق تر از شما هستند تا با شما گفتگویی داشته باشند. کار را به آنها بسپارید و خودتان به جای تعقیب صدا، در حالت پذیرش باشید. با تنفس ذهن تان را آرام کنید. بعد چشم تان را ببندید و از فرشته هایتان بخواهید تا به شما کمک کنند آرام شوید. بعد از فرشته تان سؤال بپرسید. به پیام هایی که از طریق ایده، حس فیزیکی، عاطفی، رؤیا یا کلام به شما میرسد، توجه کنید. محال است که چیزی دریافت نکنید، چون فرشتگان همیشه به هر دعا یا سؤالی پاسخ میدهند و چون شما همیشه فکر و حس دارید، دو کانال ارتباطی تان فعال است.

به افکار یا احساساتی که دریافت میکنید، احترام بگذارید بویژه اگر تکرار شوند، و پرمهر و الهام بخش باشند. اغلب پیام فرشتگان بسیار ساده است و به نظر میرسد به سؤال یا دعای شما ربطی ندارد. اگر هنوز در مورد اعتبار یا معنای پیام نامطمئن هستید، از فرشتگان بخواهید نشانه یا اطلاعات اضافی به شما بدهند. گاهی مردم به خاطر عادات زندگی شان نمی توانند صدای فرشتگان خود را بشنوند. از جمله عوامل مزاحم برای ارتباط الهی، محیط شلوغ، مواد شیمیایی یا وجود محصولات حیوانی در رژیم غذایی است. اگر حس قوی ای برای پاکسازی روش زندگی تان دارید، برای این کار خواستار کمک و الهام فرشتگان شوید.

 

من از فرشتگان درخواست کمک کردم، اما هیچ اتفاقی نیفتاده است؟

معمول ترین دلیلی که به نظر میرسد به دعاهای شما پاسخ داده نمیشود، این است که هدایت الهی (پاسخ فرشتگان به دعاهای شما به شکل دستور العمل و توصیه هایی که به رسیدن به خواست هایتان منجر میشود) مورد بی توجهی قرار می گیرد. اگر شما انتظار یک پاسخ خاص به دعایتان را دارید، شاید به چیزهای دیگری که با انتظارات شما همخوانی ندارد، بی توجهی کنید. مثلاً وقتی من دعا کردم که همتای روحی ام را بیابم، به من توصیه شد به کلاس یوگا بروم. اگر به این هدایت الهی گوش نداده بودم، شاید فکر میکردم دعایم بی پاسخ مانده است.

دلیل دوم این است که بعضی از مردم به هدایت الهی که دریافت میکنند، اعتماد نمیکنند. مثلاً اگر شما برای بهبود شرایط مالی دعا کنید، شاید نشانه ای برای راه اندازی یک کسب و کار، یا تغییر شغل دریافت کنید، اما به آن بی توجهی کنید و فکر کنید که فرشته ها به شما کمک نمیکنند.

دلیل سوم  زمان بندی الهی است. برخی از دعاها فوراً پاسخ داده میشوند، اما برای برخی دیگر باید همه عوامل جمع شوند. شاید تا زمانی که ما آماده یا مستحق اجابت نشویم، دعاها پاسخ داده نشوند.

 

شما فرشتگان را ستایش میکنید؟ آنها از ما نمی خواهند که ستایش شان کنیم، بلکه میخواهند همه به شکوه خود برای بازگشت به نزد خدا دست یابند.

 

چرا فرشتگان همه را نجات نمی دهند، بویژه کودکان معصوم را؟

این سؤال به یکی از رازهای عمیق زندگی بازمیگردد و شاید پاسخ آن معلوم نباشد. بعضی از مردم انتخاب میکنند در هنگام بیماری یا جراحت، برای زنده ماندن تلاش نکنند و به هدایت الهی که باعث زنده ماندن آنها میشود، گوش نمی دهند. به نظر میرسد همه ما زمان مشخصی برای بازگشت به بهشت داریم، زمانی که روح مان قبل از این زندگی تعیین کرده است. در حالیکه ما آرزو میکنیم که همه زندگی های سالم و طولانی در زمین را برگزینند، اما ظاهراً این امر بخشی از مسیر و خواسته همگان نیست.

 

اگر آنچه من میخواهم، خواست خدا برای من نباشد، چی؟

بعضی ها فکر میکنند  که خدا رنج آنها را میخواهد و می ترسند که بر خلاف خواست اراده برتر الهی رفتار کنند. اما اگر واقعاً باور داشته باشیم که خدا مهربان است و اگر اعتماد داشته باشیم که خدا خوب است، می فهمیم که خدا جز عشق چیز دیگری نیست. کسی که عشق است، هرگز ما را مورد آزمون قرار نمیدهد یا درد را به عنوان راهی برای رشد ما به کار نمی برد. آیا برای طرح الهی مفیدتر نبود، اگر انرژی و سلامت ما درخشان و سرزنده بود؟ خدا در همه جا حاضر است، در درون همه ما. این یعنی اراده الهی در همه جا هست و سوار بر اراده ما. یک خدای مهربان هرگز نمیخواهد که شما به هیچ وجه رنج بکشید، همانطور که شما هرگز نمی خواهید فرزندتان رنج بکشد،  درسته که شما می توانید از طریق درد رشد کنید، اما این نیز درست است که شما می توانید از طریق آرامش رشد کنید. معمولاً استانداردهایی که خدا برای ما دارد، از استانداردهای ما بالاتر است. ما اغلب چیزهای کوچکی میخواهیم، در حالیکه خدا در کنار ماست و میتواند بیشتر از اینها به ما بدهد، اما به خاطر مسئله اختیار، نمی تواند.

خواستار آن چیزی شوید که برای شما آرامش به همراه آورد و بهشت شادمانه به شما کمک کند.

 

من بر اساس باورها طوری بزرگ شده ام که فقط با خدا یا عیسی صحبت کنم، آیا صحبت با فرشتگان کفر است؟

این ترس از تعدادی تفاسیر مذهبی سازمان یافته از کتب مذهبی نشأت می گیرد. اگر شما واقعاً بر این باورید که فقط باید با خدا صحبت کنید یا با پیامبر او یا هر موجود معنوی دیگر، پس به باورتان معتقد بمانید. اگر بر خلاف آن رفتار کنید، یک ترس غیر لازم در شما ایجاد میشود و ما به حتم نمی خواهیم این حس منفی را به شما اضافه کنیم. اما توجه داشته باشید که کلمه فرشته یعنی پیام آور خدا. فرشتگان هدایای الهی از سوی خدا هستند و مثل مأموران پست بهشتی می مانند و پیام خالق را به مخلوق می رسانند. آنها با دقت الهی کار میکنند و راهنمایی قابل اعتماد الهی را به ما میرسانند. آنها درست مثل هر هدیه دیگری هستند که خالق میخواهد از آن لذت ببریم و از آن استفاده کنیم. انجیل و دیگر کتب مذهبی مملو از سخنان مثبت افرادی است که با فرشتگان حرف زده اند و این پدیده طبیعی تا زمان حاضر ادامه یافته است.

 

از کجا بدانم که واقعاً با یک فرشته حرف می زنم یا خیالاتی شده ام؟

هدایت واقعی الهی، تعالی بخش، الهام بخش، انگیزه بخش، مثبت و پرمهر است. پیام فرشتگان همیشه در مورد بهبود یک چیز است، مثلاً بهبود دیدگاه، سلامتی، ارتباط، محیط زیست، جهان و غیره. فرشتگان از طریق احساسات شما، افکارتان، رؤیاهایتان و پیام های شنیداری، سخاوتمندانه پیام را تکرار میکنند، تا زمانیکه شما آنها را دریافت کنید. اگر مطمئن نیستید که پیام واقعی است یا نه، صبر کنید، زیرا هدایت الهی واقعی تکرار میشود، اما هدایت غلط در صورت بی توجهی کمرنگ میشود.

مراقب "پدیده شیاد" باشید که در آن منیت سعی میکند شما را متقاعد کند که شایستگی صحبت با فرشتگان را ندارید و یا قدرت درون یابی (شهود) و توانایی فیزیکی لازم را دارا نیستید. در این حالت بدانید که این پیام بر اساس ترس و منیت است. خدا و فرشتگان همیشه با محبت و با کلمات مثبت حرف می زنند، اگر کلمات منفی از کسی شنیدید، مرده یا زنده، صحبت با او را قطع کنید و فوراً از فرشته مقرب میخائیل کمک بخواهید. او انرژی های منفی را از شما دور میکند و شما را در مقابل نیروی منفی حفاظت می نماید.

صحبت با فرشتگان تجربه ای خوشایند و شادی آفرین است، چه آنها را ببینید، چه بشنوید، یا حضور آنها را حس کنید یا بینشی تازه دریافت کنید و شما مطمئناً از ارتباط با آنها لذت خواهید برد.

 

اگر با فرشتگان کار کنم، آیا از زیر بار مسئولیتم برای به دست گرفتن کنترل زندگی شخصی ام و رشد شخصی ام شانه خالی نمی کنم؟

بعضی از مردم حس میکنند که با درخواست کمک الهی تقلب میکنند. آنها بر این باورند که ما باید رنج بکشیم تا یاد بگیریم و رشد کنیم و مسئولیت مان این است که خودمان را درگیر مشکلات و یافتن راه حل برای آنها کنیم، اما فرشتگان میگویند که ما از طریق آرامش سریعتر رشد میکنیم و آرامش ما به شیوه هایی به دیگران الهام می بخشد که رنج نمی تواند. البته فرشتگان همه کارها را برای شما انجام نمیدهند، آنها مثل یک هم گروهی اند که شما را تشویق میکند وقتی همگی به سمت هدف در حرکت هستید، توپ را پاس دهید. وقتی از آنها درخواست کمک میکنید، گاهی فرشتگان کمک های معجزه آسا میکنند، اما اکثر اوقات هدایت و رهنمودهای الهی به شما میدهند تا خودتان بتوانید به خودتان کمک کنید.

 


منبع